Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av linda fontell - 24 oktober 2008 11:06

Hör på den här härliga sången <3

Av linda fontell - 24 oktober 2008 09:14

DE här suger nu förtillfället. DREAMWEAVER VET NI VAD DETTA ÄR? Nej ni vill inte veta :D tråååkit.usssss -.-

Va sku ja nu seja hmm de väl god mat i skolan idaa jesss :) 

Av linda fontell - 24 oktober 2008 08:11

De tidigt på morgonen o NU e ja arg! Nån ha tagi mina hörlurar som jag lämnade vid datorn i klassen igår. Att man int kan låta saker vara utan man måst gåå ta dom. FAACK!

O dessutom va de int ens mina utan min brors..de va ju int häller världens billigaste så. Nå ja får väl betala nya ti honom bara :P *suck* Hoppas int pappa blir jätte arg..:(

O nu ska man ennu sitta på nåå fucking net kommunikation hela dagen :/

ANGST ANGST ANGST! höhöhhöhöhö okar int. Ja kommer endå suura hela dagen o ja hoppas ja int får så jätte mycky skit fö att ja glömde hörlurarna.

Alla glömmer vi ju saker efter oss ibland. Fast e nu iint precis den som brukar glömma saker efter mej SÅ! De bara harmar mej jätte mycke..:(

Måst väl bara fösööka att glömma de men nåjåå, ja ska int gnälla mera.

Idaa ska ja på emmas födis fest ti kullo me maria. Eller först ska ja ti maria lite o chilla o sen faa vi därifrån. Int sku ja nu rikit ha nån lust att fara men whatevaa int har man nu någå bettre att göra :P Kan ju endå komma hem sen när de blir fö lame..dit kmr ju ganska många ansikten ja int sku villa sii men såna finns de ju allti.

Int vet ja ens om de nu e nån "doku fest" eller va de nu sen e.

Skönt iaf me vslut lite paus från de här.

Nu sku ja uut me meel :) JA MÅST SUDDA BORT MIN SURA MIN!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du något av följande?
 Pruppis
 Muppis
 Skönis
 Lurvis
 Fjunis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards